top of page

by Marta Senderska

STAY UNIQUE... WITH YOUR SHOES!

Dzisiaj post bez stylizacji, ale za to z dawką szalonych butów! Postanowiłam zebrac moje ulubione buty w jedną całość i zainspirować Was do wyboru mniej oczywistych modeli.

Buty to ostatnimi czasy mój największy nałóg. Uwielbiam dobre jakościowo buty, najczęściej wykonane ze skóry. Niestety za taki luksus trzeba drożej zapłacić. Jednak na chwilę obecną uważam, że warto w nie inwestować!

Poniżej przedstawiam Wam swoją skromną (niepełną :D) kolekcję.

Kolorowe tenisówki zakupione lata, lata temu w UK, to wciąż oryginalne urozmaicenie letniej garderoby. Pamiętajmy jednak, że kwiatowy wzór jest wymagający - najlepiej odnajdzie się w jednokolorowych dodatkach.

Biało - srebrne buty marki Clarks to strzał w dziesiątkę, dla wszystkich tych którzy nie przepadają za całkowicie białymi butami. Srebrne aplikacje są przełamaniem bieli, a w rezultacie dodają butom elegancji. PS. Polecam markę Clarks - chyba najwygodniejsze buty jakie posiadam!

Panterkowe creepersy to nie do końca buty w moim stylu, jednak mam do nich słabość! Są swietnie wykonane, dobrze wymodelowane, a przede wszystkim wygodne. Zakupione w Szwecji, niestety nie pamiętam już marki.

Hego's Milano to moje odkrycie zeszłego roku. Buty oryginalne, nietuzinkowe, po prostu nie do skopiowania! Jednego dnia, na letniej wyprzedaży, kupiłam tam 3 pary! Polujcie więc na okres wyprzedażowy, bo w regularnych cenach buty są naprawdę drogie. Za oryginalność jednak trzeba płacić. Poniżej moje barokowe baleriny, które wbrew pozorom można zestawić z przeróznymi stylizacjami. Zerknijcie na poprzednie posty!

Melissa shoes, to pachnące cuda, którym nie straszny deszcz, błoto czy dlugie wędrówki. Z pewnością są warte swojej ceny, ponieważ sa niezniszczalne i nieprzemakalne, a przy tym zawsze zaskoczą ciekawą aplikacja. Poniższe kupiłam w weimarskim TK MAXX za - uwaga - 20 euro!

Poniższe jesienno - wiosenne buty to kolejna zdobycz z TK MAXX. Znaleione w sekcji rozmiaru 42 (!), okazały się być jednak 2-3 rozmiary mniejsze. Dlatego kochani nie warto zawsze kierować się rozmiarami. Często są one przekłamane!

No i na koniec moje ulubione buty - Melissy z czerwonym sercem. Te buty to moja wizytówka. Uwielbiam je! Jeżeli pragniesz przyciągnać uwagę, to jest to wybór zdecydowanie dla Ciebie.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Me
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Pinterest App Icon
bottom of page